Co umíme my?

  • Jsme schopni aktivovat malou skupinu lidí s velkými zkušenostmi a kontakty, abychom pro Vás zajistili cokoliv od prosté rady až po úplnou realizaci následujících řešení:

    1. Návrh nastavení účetnictví společnosti, včetně návrhu účetní osnovy, s možností vedení účetnictví.

    2. Periodické monitorování a analýza výsledků hospodaření firmy. 

    3. Návrh struktury nákladových a výnosových středisek v závislosti na struktuře příjmů a výdajů. 

    4. Návrh struktury reportingu v kombinaci účetních a dalších informací jako podklad k efektivnímu řízení firmy. 

    5. Návrh Obchodního plánu (Business plan) na 3 roky se strukturovanými výnosy a náklady. 

    6. Doporučení k nastavení interních procesů ve firmě. 

    7. Doporučení k obchodní strategii firmy. 

    8. Návrh optimalizace vazeb a finančních toků mezi firmou a jejími dceřinými či sesterskými společnostmi. 

    9. Příprava podkladů pro investory či věřitele. 

    10. Návrh finančních plánů projektů včetně propočtů ekonomické efektivnosti investic. 

    11. Analýza konkurence. 

    12. Řízení rizika v odběratelsko – dodavatelských vztazích.